خالو أحمد الصباغ

مدونة أحمد الصباغ ترحب بكم .. من الآن لكى تستطيع أن تعبر عن أرائك وغضبك من الاحتلال ومن النظام الحاكم .. فعليك أن تمتلك مدونة .. وحجر .. وحذاء Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed

Jun 18, 2007

رســـالة إعــــــــتذار


إلى أمى عن كل تصرف أحمق فعلتة فى حياتى صغيرا أو كبيرا وأنا أعلم إن حماقتى كثيرة جدا
وإلى أخواتى عن حماقاتى ايضا والى كتاكيت اخواتى عن التعسف الذى أقوم به أحيانا

الى كل صديق او صديقة او جار او زميل او استاذ اسأت إليه فى حياتى او اغضبتة أو ظلمتة وقمت بتصرف غير لائق تجاهه اعترف بخطأى مقدما واستسمحة للصفع عنى

إلى كل زميل فى العمل على مر السنين أخطأت فى حقه او أسأت أليه أو اضطررت أحيانا إلى زرة كما يفعل المصريين عادة و الزر هى عادة توراثها المصرى عن الانجليز والتتار والهكسوس والفرنسيين والاغريق وليس من أبتدعها

إلى البنت الفقيرة التى جاءت تستعطى فتجاهلتها ببرود رغم معرفتى لحاجتها الشديدة للربع جنيه الذى بخلت به

إلى بلدى الحبيب مصر اعتذر عن كل ورقة وقشرة لب القيت بها فى الطريق او كل حفرة قمت بحفرها فى الشارع وانا صغير حيث تقول أمى إنى كنت غاوى حفر وانا صغير هههههه

إلى كل أنسان ظلمتة عن جهل اتمنى أن يعفو عن ويصفح .. ويظل الإنسان جهــــولا
إلى كل هؤلاء

أتقدم برسالة إعتذار أخطها بيدى
ربما تشفع لى عند الله الذى وسعت رحمته كل شئ ، هو خلقنى وبيده مصيرى وقدرى
وتحياتى لكم


أحمد الصباغ

5 comments:

Eanass Abouzeid said...

Allahoma takabal menna we menak isa :D

Dr.Mohammed Gohary said...

مسامحينك يا عم احمد
ولاونك معملتش فيا اي حاجة تزعلني بس مسامحك باعتباري مصري
ههههههههههههههه
ايه يابني انت تعبان ولا حاجة
البوست ماله كده حزين وبتاع يلا ربنا يعينك

Ahmed Al-Sabbagh said...

Eanass Abouzeid

شكرا ليكى يا ايناس

منا ومنكم

Ahmed Al-Sabbagh said...

Dr.Mohammed Gohary


هههههههههه
معلش كان عندى كرشة نفس
وما تزعلش هعوضك عن البوست العكننة دى بواحد حلو من اللى انت بتحبة

تحياتى

بت خيخة وأى كلام said...

انا جيت اهه ومالقيتش يعنى لا شاى ولا حاجة ساقعة
انت بتشتغلنى ولا ايه يا صباغ
انا بس عايزة اقولك على حاجة
انا بشبه عليك
انت كنت فى مدرسة سانت كاترين
طب انت خدت منحة جمال مبارك دى امتى اصل انا كمان خدتها
انا بشبه عليك اوى اسمك وشكلك مش غريبين عليا
انا المرة ادى هاعديها بمزاجى حكاية الشاى اللى طلعت اونطة بس المرة الجاية مش هاعديها
والسلام ختام من بت خيخة وأى كلام