خالو أحمد الصباغ

مدونة أحمد الصباغ ترحب بكم .. من الآن لكى تستطيع أن تعبر عن أرائك وغضبك من الاحتلال ومن النظام الحاكم .. فعليك أن تمتلك مدونة .. وحجر .. وحذاء Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed

Dec 6, 2007

وداعـــا دالــيا عــــز


انا لله وانا اليه راجعون

انتقلت الى رحمة الله تعالى

صاحبة مدونة بنت النيــل

وصاحبة فكرة إنشاء

إتحاد المدونين العرب

رحمها الله وصبَّر أهلها وجزاها الله خيراً عنا

تتقدم مدونة أحمد الصباغ

بأسمى أيات التعازى لكافة المدونين

ولأسرة الفقيدة

نسألكم قراءه الفاتحة

16 comments:

محمد على ..هي كده said...

يا الله ارحمها واغفر لها

واقبلها وتقبلها فى الصالحين يارب انت الله العظيم الرحيم الغفور

التوأمان said...

انا لله وانا اليه راجعون وربنا يرحمها ويعتقا ان شاء الله.

دكتور حر said...

ربنا يرحمها ويغفر لها

انا لله وانا اليه راجعون

السيد شبل said...

الله يرحمها

رفقة عمر said...

ربنا يرحمها رحمه واسعه
ويغفر لنا ولها ويتجاوز عن سيائتها اللهم امين يارب العالمين

عاشقه الفردوس said...

انا لله وانا اليه راجعون
اللهم ارحمها واغفرلها

مهندس مصري said...

اللهم إرحمها و إغفر لها و تجاوز عن سيئاتها و زد في حسناتها و أدخلها الجنة
إنا لله و إنا إليه راجعون

Mahmoud Emre said...

بسم الله الرحمن الرحيم .. كل من عليها فان .. ويبقى وجه ربك ذو الجلال والاكرام .. صدق الله العظيم ..



ربنا يغفرلها ويرحمها ويجعل مثواها الجنة بإذنه سبحانه ..

A.SAMIR said...

الله يرحمها ويغفر لها ويسكنها فسيح جناته
آمين

كرياكو said...

انا لله وانا الية راجعون

هبههههووب said...

الله يرحم داليا ويرحم شيماء وكل موتى المسلمين يارب
انا قريت مدونة داليا بعد ما لاقيتها عندك يا احمد ف البوست دا
---
الله يغفر لها ويرحمها يارب
---
وانا بقرأ مدونتها وقفت للحظه لأفكر ...داليا ماتت وسابت فكرة حلوة اوى وهى عمل مدونه للعرب.. وكاتبت ف مدونتها بوستات تفيد غيرها من الأحياء
----
وفكرت هل هكون انا عنصر مفيد ف الحياة ؟؟؟
وهل هكون مفيدة ف الممات ؟؟؟؟ولا اتولدت وعشت ومت ....ولم استحق حتى الدعاء
----------
حمدت ربنا كمان انك عارف المدونه بتاعتى ..علشان لما اموت تنشر لى بوست ف مدونتك الثرية بالزوار....والكل يدعيلى ويقرأ لى الفاتحة
--
يالا نقرأ لها الفاتحه
البقاء لله

3ala asm masr said...

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يرحمها

NIDAAL PAL said...

اللهم ارحمها و اسكنها فسيح جناتك
و اغفر لها و ارحمها فانت خير الراحمين
و للمسلمين و المسلمات الاحياء منهم و الاموات

أحمد مصطفى said...

انا لله وانا اليه راجعون

هناء said...

إن لله و إنا إليه راجعون

nona said...

انا الله وانا الية رجعون

ربنا يرحمها ويجعلها من اهل الجنه

ويغفرلها ذنوبها