خالو أحمد الصباغ

مدونة أحمد الصباغ ترحب بكم .. من الآن لكى تستطيع أن تعبر عن أرائك وغضبك من الاحتلال ومن النظام الحاكم .. فعليك أن تمتلك مدونة .. وحجر .. وحذاء Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed....Welcome to my blog! Here you will find all things about me.. i am 31 years Egyptian Blogger .. i blogging on journalism, Poetry, Caricature, Photography, Arts, Sports.. The main ait for me is to connecting people and to discover myself..Ahmed

Feb 16, 2010

صور من حفل توقيع الضرب فى الميت

أسعدنى جداً وشرفنى حضور عدد كبير من الأصدقاء والزملاء والكُتّاب
وأسعدنى إمتلاء جناحى دار ليلى ودار أكتب فى حفلتى التوقيع بمعرض الكتاب
وصور الحفلتين بعدسة الفنان : أحمد هندى
الأولى : السبت 6/2/20101 إستضافاتها دار ليلى
الثانية : الخميس 11/2/2010 إستضافتها دار أكتب
ألف شكر وتحية وتقدير لكل من شرفنى بزيارته أو بتعليقه أو بتهنئة أو بمودّة أو بأمنيات طيبة أو دعوات صادقة

أحمد الصباغ

9 comments:

سبايدرمان spiderman said...

مبرووك على الكتاب يا جميل
و صور حلوه
كان نفسي اجيبه
بس معرفتش اجي المعرض اصلا السنه دي :(

كيكى عوووووو said...

انت تستاهل يا احمد
الف مبرووووووووووووووك

الشعب لابد له من حكومه تشكمه said...

عملوها الوحوش ياريتنى كنت معاهم:)

الف مبروك يا احمد ,
والله والله فرحانه جدااا علشانك,,
وعرفت ان كتابك حلو جداااا, ومستنيه نسختى فى بوكس اند بينز فى المنصوره ان شاء الله علشان نوريك مدونين المنصوره وجدعنتهم :))

مبروك من قلبى بجد وصدقنى كنت عامله حسابى انى هاجى وكان نفسى فعلا بس هى الظروف اللى معرفتش اسافر منها,,انت من الناس اللى انا بحترمها جدااااا .

مبروك للمره التالته والعاشره والمليون:)

sony2000 said...

الف مبروك ويارب عقبال الكتاب ال438753487563489بأذن الله
انا كان نفسي احضر بس الظروف منعتني تتعوض المره الجايه بأذن الله
تقبل مروري وتحياتي

يا مراكبي said...

بسم الله ما شاء الله

ألف مبروك مرة تانية وتالتة وان شاء الله الكتاب يحقق نجاح كبير جدا

رحله البحث said...

لف مبروك وعقبال حفل توقيع الكتاب رقم 100
ان شاء الله نشترى نسخه ونقرأ بقى
بعدين نقولك
طبعا اكيد كتاب جميل
الف مبروك وبالتوفيق دائما

ahmed said...

مبرووك على الكتاب يا جميل
و صور حلوه
كان نفسي اجيبه
بس معرفتش اجي المعرض اصلا السنه دي

ali said...

الف مبروك يا احمد ,
والله والله فرحانه جدااا علشانك,,
وعرفت ان كتابك حلو جداااا, ومستنيه نسختى فى بوكس اند بينز فى المنصوره ان شاء الله علشان نوريك مدونين المنصوره وجدعنتهم :))

مبروك من قلبى بجد وصدقنى كنت عامله حسابى انى هاجى وكان نفسى فعلا بس هى الظروف اللى معرفتش اسافر منها,,انت من الناس اللى انا بحترمها جداا

zaid said...

مبروك من قلبى بجد وصدقنى كنت عامله حسابى انى هاجى وكان نفسى فعلا بس هى الظروف اللى معرفتش اسافر منها,,انت من الناس اللى انا بحترمها جداا